søndag 21. november 2010

Chicago here I come!

Nå setter jeg meg inn i bilen for å dra til Chicago! Sammen med en gjeng fra skolen. Vi skal dra rundt på forskjellige museer, snakke med forskere om hvordan de tror universet startet, snakke med vanlige folk på gaten, og sammenligne det de sier med det vi tror på. Tror det blir en veldig bra og lærerik tur, og håper på å bli bedre kjent med folkene jeg drar med.
Vet ikke hvordan det blir med pc tilgang og sånn på turen, så får sannsynligvis ikke skrivd et nytt innlegg, før jeg er tilbake på dormen neste fredag, og da skal jeg fortelle om alt jeg har opplevd:)

1 kommentar:

  1. God tur kjære deg. Håper at du får det fint i The Windy City. Her i Bergen kunne vi forresten godt ha fått litt vind. Giftlokket er tilbake over Bergen.....

    SvarSlett