tirsdag 16. november 2010

Updates! Endelig...

Nå har jeg ikke skrevet et innlegg på over tre uker! Og grunnen er at pc'en min ble ødelagt. Jeg tok den med til et reprasjonsted nede i byen, og har siden ventet på at de skulle fikse det, og derfor også ventet med å skrive nye innlegg, men for noen dager siden fikk jeg vite at de ikke kunne fikse det, så det er det ikke vits i a vente lengre. Får forhapentligvis ny pc eller fikset den gamle når jeg kommer hjem til Norge i julen, og i mellomtiden får jeg bare låne pcen til diverse snille folk på dormen:)

Masse nytt har skjedd siden sist, men jeg tenker jeg skal fordele det litt utover flere innlegg, isteden for å skrive et kjempe langt innlegg.
Men kan nevne noe nytt: jeg har nemlig fått meg eget rom! Det var en del folk som flyttet litt rundt på dormen, og da fikk plutselig romvenninen min mulighet til å flytte inn med en god vennine av seg, og det var egentlig veldig greit for meg, med tanke på soverytmer og lignende. Jeg står nemlig opp ganske tidlig om morgenen, siden jeg jobber, og da må jeg ogsa legge meg litt tidligere enn de andre, og det er mye letter å få til på alene rom.
Tror ikke det kommer til å bli ensom heller, for jeg er med folk hele tiden, er bare på rommet når jeg sover;)
Og jeg er ikke helt alene heller, jeg har nemlig kjøpt meg to fisker! Så det er koselig.
Siden mesteparten av tingene på rommet tilhørte romvenninen min, ble det ganske tomt når hun tok det med seg. Så da dro jeg på shopping og skaffet litt nye (oransje) ting;)













Har fått meg tavle utenfor døren, som folk kan skrive på:)

1 kommentar:

  1. Nå begynte jeg virkelig å lure på hvor det ble av deg;-) Stilig rom du har fiksa dag. Kos deg og ha en fin tur hjem til jul. Stor klem fra "menneskespiseren" nedenunder..

    SvarSlett