søndag 24. oktober 2010

Pumpkin carving

Gjorde noe veldig amerikansk i dag, nemling å skjære ut gresskar! Har sett det på filmer flere ganger, men har aldri prøvd det selv. Tror ikke jeg har tatt på et gresskar før en gang. Det var litt ekkelt i begynnelsen, når vi måtte ta ut all "innmaten". Det føltes rart, og luktet rart også ble jeg oransje opp etter armene. Selve utskjeringen var ikke så vanskelig som jeg hadde trodd, hjalp kanskje litt på at vi hadde ordentlig gresskar utskjæringsutstyr.
Tenkte jeg skulle være litt orginal, så jeg lagde en Pikachu (Pokemon), som jeg ble ganske fornøyd med. De fleste andre lagde fjes, eddekopper, flaggermus, bygninger eller skrev forskjellige ting.
Selv om hendene mine var oransje i lang tid etterpå, var det alikevel utrolig gøy, og jeg må si det gav mersmak. Kanskje en tradisjon vi bør ta med tilbake til Norge;)





Frøene inni gresskaret




Mitt gresskar:D















Video fra "utskjæringen"

Pumpkin Carving 2010 from Hillcrest Academy on Vimeo.

1 kommentar:

  1. det så kjempe gøyt ut! så videoen og, sykt koselig bilde av deg! savner deg kjempe mye<3
    syntes godt du kan ta med deg den tradisjonen hjem, så kan du lære meg (Y).
    din var veldig fin ^^ du er flink :)
    stor klem fra Kristine <3

    SvarSlett