torsdag 14. oktober 2010

Applebees!... igjen;)

Ny dag, nye fire timer med norsk, yay.. Neida, koselig å lære om morsmålet igjen, er jo en stund siden sist.
Etter skolen dro vi en etterlengtet tur på Wallmart, så jeg fikk kjøpt diverse ting jeg har savnet i det siste. Fikk blandt annet kjøpt meg noen oppbevaringsbokser og høytaler til I-pod så jeg kan høre på musikk på rommet.
Kjøpte også et «Halo reach» blad. Har ikke fått prøvd det nye spillet enda, så jeg får nøye meg med å lese om det. Heldigvis har en kompis av meg har planer om å ha et «Halo party» snart, så det blir bra.
Når shoppingturen var unavgjort, dro vi til skolen og plukket opp Elisabeth og Hanne og dro på, ja du gjettet rikti; Applebees! Føler vi begynner å bli litt stamkunder der nå, servitørene kjenner oss til og med igjen.
Da vi hadde nydt enda et godt måltid var det tid for å dra tilbake til dormen. Siden de andre må dra i morgen mens jeg er på skolen, var det allerede tid for å si hade. Må inrømme at det var ganske trist. Nesten verre en når jeg dro fra Norge, for da var bare alt så spennende, men nå som de var her skjønte jeg hvor mye jeg hadde savnet det og hvor godt det var å treffe de igjen, så ja, var litt tungt. Men det er jo bare to månder igjen til jul! Og jeg koser meg veldig mye her borte og, så jeg klager ikke:)





1 kommentar:

  1. "Har ikke fått prøvd det nye spillet enda, så jeg får nøye meg med å lese om det."

    Yesyes, go ahead and deny the fact that you tried the beta... xD

    SvarSlett