fredag 22. oktober 2010

Filmkveld og kjøretime

Jeg hadde min første kjøretime i dag! Var veldig spent siden jeg hadde hørt av de andre at han var ganske pirkete, men jeg syns det gikk veldig bra, og det at jeg lærte kjempe masse. Har kjørt litt hjemme i Norge og, men kjøring her er en del anderledes. Bilen for eksempel, reagerte mye lettere enn den bilen jeg er vant til, så det ble noe litt for kraftige bremsetråkk. Ellers fikk jeg kjørt litt på motorveien, i 130 km/timen! En god del fortere en jeg var vant til, men veldig gøy.
Når vi var ferdig kjørte vi innom McDonalds og spiste frokost.
Når vi kom tilbake til dormen var det tid for "Picture scavenger hunt"! Vi lagde lag også fikk vi en liste over ting vi måtte gjøre og ta bilde av. F.esk fri til en fremmed, fylle bensin av en fremmed, ha putekrig, stikke pomme frit opp i nesen og lage sandengler.
Jeg har ikke bildene siden vi tok de med en annens kamera, men skal prøve å få tak i de, så dere kan få se;)
På kvelden dro alle jentene ned i kappelet, også så vi på film, eller rette sagt 3 filmer. Så det ble litt seint i seng, men syns det var verdt det:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar