tirsdag 12. oktober 2010

Going back to Fergus

Også var det tid for å forlate "the big city" og vende nesen mot småbyen Fergus. På veien hjem tok vi igjen et "lite" stopp på Albertville... og jeg fikk kjøpt meg 4 nye topper/gensre, så det var jeg veldig fornøyd med, gøy og ha noen nye klær til når jeg kommer tilbake på skolen.
Bilturen tilbake ble brukt på å snakke og sove. Jeg syns det er kjedeligere å kjøre bil her enn i Norge, for alt er så flatt, og det eneste man ser er årke, og et par hus her og der, ikke så mye variasjon med andre ord.
Når vi var tilbake stakk vi innom Targets for å kjøpe hårfarge. Det var ikke så mye og velde mellom, så jeg fikk ikke tak i den jeg ville ha, men jeg syntes resultatet ble bra uansett, så jeg er fornøyd:)
Seinere på kvelden kom jeg tilbake til dormen, og masse folk kom å sa: "hei, og velkommen tilbake" til meg, så det var hyggelig. Hadde det kjempe kjekt med familien i Minneapolis, men det var alikevel litt rart og være borte fra dormen når jeg er vant til å være der 24/7

Bilen var ganske fullpakket


1 kommentar:

  1. Flott valg av bilde Sunniva..virkelig flott. Jeg ser jo ikke helt APEGENI ut..veldig svær panne jeg hadde der.. thanks a bunch xD

    -Amalie

    SvarSlett