onsdag 6. oktober 2010

Sol & Smoothie

Det var kjempe fint vær i dag, sol og ca 25 grader, og det førte til flere ting.
Først i styrketreningen hadde vi det vanlige programmet, men i den siste timen (vi hadde dobbeltime) gikk vi ut i finværet og spilte amerikansk fotball. Siden halve styrketreningsklassen består av gutter som spiller amerikansk fotball følte jeg meg litt utilpass, men det var uansett gøy, og jeg følte jeg fikk litt bedre peiling på reglene.
Seinere på dagen bestemte jeg meg for å igjen gå ut i solen, og jeg satt meg ned for å lese "Rølvåg", en bok alle vi norske må lese mens vi er her borte.
Etter skolen kjørte den ene deanen, Becky, meg til banken så jeg kunne få gjort om lønnskjekkende mine til "cash". Når det var gjort, tok hun meg med til Deary Queen, og spanderte is på meg:D Kjempe grei dean dette her:)
Seinere på dagen, hadde vi "family groups", og min gruppe lagde Smoothies! Det var kjempe godt og veldig koselig.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar