tirsdag 5. oktober 2010

Ben & Jerry all the way!

Var på dansing i går kveld, og det var kjempe gøy, selv om det var litt vanskelig (er på det høyeste nivået) men det er bare gøy med litt utfordringer. Etter dansingen dro jeg på Wallmart og kjøpte tre bokser med Ben & Jerry iskrem! Høres ut som jeg har kjærlighetssorg eller noe, men ta det med ro, ville bare ha noe godt å kose meg med, og vi har fryser her på dormen, så jeg kan spre spisingen utover.
Isen her borte er utrolig god og det er utrolig mange rare og gode smaker, så har tenkt å få prøvd flest mulige forskjellige mens jeg er her.



Ellers så fikk jeg brev for noen dager siden fra min kjære bror og kusine! Kjempe koselig, med hilsen, så takk for det:D

Hvis noen andre vil sende brev til meg er adressen:
610 Hillcrest Drive
Fergus Falls, MN 56537


1 kommentar:

  1. Nyt Ben & Jerry isen, den er bare helt utrolig god. Min favoritt er dobbel chocolade caramel fugd. Kos deg masse videre, og takk for adressen ;-)
    Halldis

    SvarSlett