søndag 17. oktober 2010

Ekstraskift og halloween dekorasjoner

Denne søndagen måtte jeg opp tidlig for å jobbe. Pleier vanligvis ikke å jobbe i helgene, men denne helgen var det flere som var borte, og som så fint spurte om jeg kunne dekke for de på jobb. Så jeg jobbet i går til lørdagsfrokosten og til frokosten i dag, i tilegg til middag. Det var litt kjipt å gå glipp av "fridagene" mine, men folk var i hvartfall veldig takknemlig for at jeg kunne ta over for de, og jeg fikk jo litt ekstra penger.
Ellers gikk jeg litt rundt på tur i dag, og så på alle halloween dekorasjonene som folk har satt ut. Siden det så og si aldri regner her, kan man ha masse fint ting ute, for de blir ikke ødelagt uansett, i motsetning til i Bergen.

En diger eddekopp








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar