mandag 4. oktober 2010

Pakke!

Jeg la meg tidig i går (kl 9) og regnet med å være opplagt i dag, men den gang ei. Alarmen min virket ikke som den skulle, og jeg våknet ikke før kl. 7... og jeg begynner på jobb kl. 7! Så ble litt stresset for å si det sånn, men klarte nå å slenge på meg noen klær og løpe ned før noen av elevene var komt, så det gikk bra, selv om det kanskje ikke var den beste starten på dagen.
Når jeg kom i dormen etter skolen, var det flere som ropte: «Du har fåt en stooor pakke!!!» og jammen hadde jeg ikke endelig fått pakken mamma sedte til meg. Den var fylt med klær, et par bøker, norsk sjokolade (jippi), Hargel (nederlandsk pålegg jeg har savnet), danseskoene mine (som passer bra siden jeg skal på dansing i dag) og et kjempe koselig brev fra min kjære lillesøster Amalie. Fikk litt hjemlengsel, men det blir fort gjort om til å glede seg enda mer til neste helg når jeg får besøk!!!:D



Sammenpakkede klær :P






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar