mandag 11. oktober 2010

Mall of America dagstur

Vi var på Mall of America i dag... i 11 timer! Så må si jeg er ganske sliten nå. Men fikk hvatfall kjøpt masse jeg trengte. Varm jakke, varm utebukse, varme sko, hansker, lue, votter, you name it, så nå trenger ikke mamma å beskymre seg for at jeg kommer til å fryse i hjel her, når temperaturen synker til -30 grader i vinter.
Ellers kjøpte jeg en del språkbøker, siden det er mye billigere her enn i Norge. Kjøpte en spansk ordbok, to koreanske språkbøker og en nedelandsk språkbok, så snart blir jeg enda mer flerspråklig;)
Kjøpte også nye sko! Som er oransje! Endelig! Har gått to månder uten oransje sko, og jeg har ikke følt meg helt som megselv, så det var digg å vende tilbake til mitt gamle jeg;)





Vi spiste på restaurant som hadde velding god mat, og veldig store desserter!




Amerikanerne er kke bare tidlig ute med Halloween, men også med Jul


1 kommentar:

  1. Vakkert bilde av deg og meg det nederste...xD

    -Amalie

    SvarSlett