mandag 18. oktober 2010

Suprise prøve og privattime i dans

«Back to school» i dag, og jeg fikk et lite sjokk i Spansk timen. Pga norskundervisningen og turen til Minneapolis, hadde jeg ingen spansktimer forrige uke, så jeg gikk glipp av 5 timer, og når jeg kom tilbake skulle de plutselig ha spanskprøve! Og jeg hadde ingen anelse om hva de skulle ha om. Heldigvis var læreren grei, og jeg fikk lov å ta prøven i morgen i steden, så da har jeg litt tid til å øve.
Seinere på dagen var jeg på dansing. Læreren var borte, så vi hadde vikar, og det var bare en annen elev der i tilegg til meg, så det ble nesten en privattime, men det var uansett veldig kjekt, og jeg ble bedre kjent med den andre jenten, noe som er gøy, for det er ikke ofte vi har mulighet til å bli kjent med ungdommer som ikke går på Hillcrest.

Artig skilt som står litt utenfor byen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar