tirsdag 17. august 2010

Downtown shopping og flaggermus begravelse

Dyrelivet her er ganske artig, det er fult av ekort over alt. Alle vi norske blir giret når vi ser et, mens amerikanerene bare er helt: «whatever...» for de er ekorn tydligvis veldig vanlig og nesten regnet som skadedyr.
Flagermus fins det også, vi fant en død en idag, noe hadde tydligvis klart å slå den med en kost...ikke spør. Uansett så begravde noen folk den, med gravstein og alt mulig, og hadde en ganske så interesant tale. En helt vanlig dag i amerika med andre ord;)
Gikk litt mer rundt i byen i dag, helt «downtown» faktisk. I noe jeg må kalle en shoppinggate, på grunn av mangel på bedre ord. Til min skuffelse var det ingen klesbuttikker der, så jeg håper de har gjemt de et annet sted, hvis ikke blir jeg nødt til å kjøpe klær på Wallmart og andre matbutikker...yay
Nok en gang, folk her er veldig koselig. Ikke det at folk i Norge ikke er koselig, men her er de faktisk greie mot fremmede og. Flere folk på veien sa hei til oss, og en gammel mann jeg traff i butikken sa han likte skoene mine, så der har vi noe å lære av amerikanere.
Noen bilder fra byen:


søt benk


Automat man kan kjøpe avis ut av

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar