tirsdag 31. august 2010

If all your friends jumped off a bridge then would you do it too?

Vi dro til Philps Mill i dag, så er en slags park med en elv og en mølle. Veldig koselig sted. Det var en bro der som gikk over elven, så vi dro og «bridge jumpet» noe som tydligvis er veldig populær her. De har et utrykk her i amerika som sier: Hvis alle vennene dine hadde hoppet utenfor en bro ville du hoppet etter? Som brukes av foreldrene når barna agrumentere for noe de vil gjøre med at: alle de andre vennene deres gjør det. Og etter å faktisk ha hoppet fra en bro sammen med venner, kan man svare ja på det spørsmålet. Det er flere broer man kan hoppe fra her, noen høyere enn andre. Den vi var på i dag var ca. 5-6m tror jeg. Jeg måtte selvfølgelig prøve å hoppe og det var kjempe gøy. Selv om det var skummelt å reise seg opp på rekkverket i sterk vind. Folk her er ganske ville, så de tok baklengs salto, og gjorde diverse triks, så det var artig å se på.
Fikk forresten sydd inn tankinien min, og resultatet ble faktsik veldig bra, så nå er jeg litt stolt.
Etterpå gikk vi inn i en gammel, koselig butikk og kjøpte iskrem. Her i Amerika har de utrolig mange forskjellige iskremsmaker. Jeg valge en som het: choclet chip cookie dough, og det smakte faktisk akkuratt som kakedeig, bare som iskrem...litt rart men veldig godt.


Ser litt skummelt ut, men skiltet er bare sånn at folk ikke kan saksøke de, det var helt trygt, flere av lærerne hoppet også;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar