tirsdag 24. august 2010

The missing password

Første dag på jobb i dag. Gikk ikke helt som planlagt. Noen hadde låst pc'en jeg skulle sjekke inn folkene på, og ingen på kjøkkene hadde koden til pc'en. Etter å ha løpt litt rundt og spurt forskjellige folk, fikk vi tilslutt tak i en som kunne låse opp pc'en, så jeg fikk gjort jobben min. Forhåpentligvis blir det mindre stress i morgen.
Ellers var dagen i dag, ganske lik gårsdagen, med leker, taler, og informasjon om regler. Også traff vi alle junoirsene, altså de vi skal gå i klasse med, og håndhilste på dem.
Etterpå fikk vi timeplanene våre, det meste så greit ut, bortsett fra at jeg har fått finans, noe jeg helst ikke vil ha, og digital photography, som sikkert er kult men jeg har ikke signed up for it. Vil helst ha spansk og styrkegymtrening, så skal se om jeg får ordnet det i morgen.
Vi har fått dormjobber i dag. Altså ting alle må gjøre vær dag for å holde dette steder ryddig. Tror vi trenger det og, for badene var ikke helt tipptopp stand i morges fra det jeg kunne se. Minn oppgave er å moppe baderommene i fjerde etasje...høres greit ut..tror jeg. Vi får se i morgen, når jeg begynner.

Slenger inn et random amerikansk fotgjengerovergangsk skilt, artig;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar