søndag 15. august 2010

Hillcrest here I come!

Jeg er fremme! Etter noe som må ha vært den lengste reisen i hele mitt liv. Var på flyplassen kl. 4 om morgenen, for å ta flyen halv 7 til Amsterdam, også videre til Minnapolis, en flytur som tok 9 timer, selv om vi egentlig bare brukte 2 timer;) (ganske kult å dra tilbake i tid;)
Når vi landet i Minnapolis, var vi klare for å komme oss til dormene og sove, men den gang ei, det viste seg at de skulle plukke opp noen andre på flyplassen et par timer seinere, så da slapp de oss av på Mall of America, så vi kunne slå ihjel litt tid der. Jeg har alltid hatt lyst til å dra til Mall of America, men akkuratt på det tidspunktet må jeg si det fristet det veldig lite... Orket kke shoppe noe, men fikk i meg litt Amerikans mat(= chicken nuggets og pomfritt) Men tross min utslitthet: Mall of America var utrolig kult!



Ganske stilig eller hva?


Innendørs tivoli!:D



Etterpå, kjørte vi i buss tilbake til dormen, er ikke helt sikker på hvor lang tid det tok, men det virket hvartfall som en evighet. En av grunnene til det var kanskje et veien bare var strak og rett fram, og alt så helt likt ut; akkuratt som om vi kjørte den samme veien om og om igjen.
Men vi kom nå fram tilslutt, og igjen var jeg klart for å slenge meg på sengen, men det ble dessverre litt utsatt... Jeg kunne ikke finne den ene baggen min i bagasjen som var tatt ut av bussen, så jeg bestemte meg for å gå inn igjen i bussen for å sjekke om den var der. Bad move. Bussen begynte plutselig å kjøre ned mot guttedormen, og jeg ble selvfølgelig med på reisen. Jeg kom meg ut tilslutt men kunne alikevel ikke finne baggen min. Men fant heldigvis veien tilbake til jentedormen etter å ha famlet litt i mørket og prøvd å åpne tre låste dører. Jeg fant roommaten min, som viste meg rommet, og jammen stod ikke baggen min der også. Jeg aner ikke hvordan den havnet der, men jeg klager ikke;)
Kan ikke tro at jeg enderlig er her, gleder meg til i morgen!

Den kule og gule skolebussen vår som jeg har tilbrakt timesvis i idag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar