tirsdag 31. august 2010

Kjøretest og stormchasing

Tok kjøreteori testen i dag.... og jeg bestod! Fikk bare 2 feil, så jeg er veldig fornøyd. Utrolig deilig å være ferdig med det, etter å ha lest og hatt undervisnign vær dag i to uker.
Vi dro til lokalet kl. Kvart over 8 om morningen, så måtte vi vente lenge i kø før vi fikk tatt testen. Etter å ha bestått måtte vi videre til et annet sted for å ta bilde og synstest så vi kan få «permit» (tilatelse til å øvelsekjøre) Der var køen enda verre, og jeg var ikke tilbake til skolen før kloken 1.
Fikk bare med meg matten også styrketreningen, som forresten var veldig tung. Vi var inne på vektrommet, og løftet vekter og diverse ting som jeg aldri har gjort før. Men tror jeg kommer til å bli sterk, det er hvartfall lov å håpe;)

Seinere gikk jeg å så på fotballkampen som vårt lag (Comets) spilte i. Det var gøy å sitte med folk å heie, og enda gøyere ble det når vi vant!yay
Seinere på dagen gikk været fra varmt og sol, til storm. Pøse regn og lyn og torden. Jeg bestemte meg for å gå ut, og jeg ble stående i regnet, mens jeg hørte på høy musikk og så lynet slå ned igjen og igjen, en utrolig kul opplevelse, selv om jeg var dryppende våt når jeg kom inn igjen.

har skiftet t-shorte på bildet, men håret er fremdeles ganske vått

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar