onsdag 18. august 2010

Voksenshopping og rootbeer

Dro på Wallmart i dag, to ganger faktisk. Ført ble jeg og noen andre kjørt av en dean. Følte meg ganske voksen når jeg gikk rundt å kjøpte vaskekurv, vaskepulver, oppbevaringsbokser og diverse andre ting, som jeg vanligvis ikke ville kjøpt.
Seinere dro jeg dit igjen, sammen med noen av amerikanerne. En av de skulle kjøpe nye høytalere, men en anne ville ha seg noen fisk. Ja, de seller faktis fisk på Wallmart, med boller og akvarium og alt mulig, det hadde jeg ikke trodd

Vaskekurv

Siden vi ikke har lov å ha telefonen vår mer en noen få timer om dagen, var jeg nødt til å kjøpe meg en klokke for å holde øye med tiden.

Uten mobil måtte jeg også kjøpe meg alarmklokke for å komme meg opp om morgenen.

Også noen oppbevaringsbokser....btw helt tilfeldig at alt var oransje...:P

Kjøretimene går greit. Læreren er kjempe artig, og bra er det, for hvis ikke hadde jeg nok hatt problemer med å holde meg våken. Vi har tre timer kjøreteori hver dag, i to uker, også er vi ferdig.
Så ganske intents med andre ord. Tror selve kjøringen kommer til å gå ganske greit, siden det er automatgir, store brede veier, og få lyskryss og bakker her. Teorien er derimot mer «tricky». De har andre regler, også må jeg lære meg alle de engelske «bil ordene». Her kan man foreksempel kjøre på rødt lys i et kryss hvis man svinger til høyre eller venstre og det ikke kommer noen biler.
I tillegg til at man alltid har forkjørselsrett, ved mindre det står et skilt om det.
Hadde en test i dag, i to kappitler, og jeg fikk alt riktig, så so far so good:) Har en prøve i morgen også, så får vi håpe det går like bra
På kvelden hadde vi «familymeeting» i jentedormen, hvor alle jentene samlet og har det gøy sammen. Vi fikk «rootbeer», som ikke har noe med øl og gjøre, men faktisk er en kopp fylt med vaniljeis og Fanta...så rart ut, og smakte rart...men var ganske artig å prøve.
Satt oppe lenge og snakket med noen av de amerikanske jentene, ble litt overtrøtt humor tilslutt, men det var bare gøy, for se om det er like gøy i morgen når jeg skal stå opp kl. 7...

Rootbeer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar