tirsdag 31. august 2010

Another day at school

Var nesten umulig å våkne i dag. Måtte stå opp kl. 6 for å jobbe, og jeg var utrolig trøtt. Kom meg heldigvis ut tilslutt og rakk det akkuratt. Tenker at jeg skal legge meg litt tidligere i kveld;)
Ellers var skoledagen grei, fremdeles mye nytt, men begynner å finne ut av ting nå.
Verket i hele kroppen i dag fra styrketreningen i går, ganske vondt, men det føles også bra å vite at du har jobbet ordentlig. Styrketreningen i dag var også tung, men jeg overlevde, det verste var egentlig at vi hadde historie etterpå, og vi hadde tre minutter på å skifte og komme oss over til det andre bygge med historieklasserommet, så det var litt stress, men heldigvis er det bare på tisdager og torsdager.


Kjemiklasserommet


Den ene gangen


Bok skapet mitt


Jeg har skap nummer 52

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar