torsdag 19. august 2010

Mat med koreanere og vikinger

Stod opp kl. 7 for å vaske håret og diverse ting. Den nye alarmklokken min virket, selv om jeg ikke våknet helt med en gang. Var tidlig til frokost så jeg satt meg sammen med noen koreanske gutter, veldig greie folk. De fleste snakker temmelig bra engelsk, til tross for at de bare har vært her et par år. De var ikke så veldig fornøyd med maten, i Korea spiser de tydligvis ris til alle måltider, så det var noe de savner. Ganske likt oss norske som savner brød med pålegg. Men tro det eller ei, i dag fikk vi faktisk brød med ost og skinke til frokost. Trodde ikke mine egne øyne.
I 12 tiden droppet vi lunchen og en gjeng av oss gikk ned til byen på en cafe som heter: The Vikings. Norsk mat der var det ikke noe særlig av, men de hadde vikigskip hengene fra taket og sverd og skjold på veggene, så det var ganske kult.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar