onsdag 25. august 2010

Pannekaker med annanas og 43 minnuters timer

Første ordenlige dag på skolen i dag! Og timeplanene min ser sånn ut
1.time: spansk
2.time: fritime!
Chapel (vi sitter i «kirken» og hører på en som taler i en halvtime)
Break
3.Kjemi
4.Fysikk
5.Mosebøkene
Lunch
6.Matte
7.Styrketrening (ikke fredagene)
8.Gammel historie (bare om tirsdag og torsdager)

Som du ser, har jeg alle de samme fagene hver dag. Hver time varer 43 minutter. Ikke 40 ikke 45 men 43 minutter. Veldig viktig. På en måte er det greit at vi bare har enkelttimer, for da blir ikke kjedelige fag så utholdelige, siden det bare er i 43 minutter, men på en annen side må vi ha faget hver dag... Vi har ca. to minutter pause mellom hver av fagene til å finne bøkene og komme oss til neste klasserom. Lunchen er en halvtime, og mesteparten av tiden går med på å stå i kø i kafeteriaen for å få mat også spise den, for så å stå i kø for å sette fra seg tallerkenen sin.
Pultene her er ganske anderleders. Stolen henger liksom fast i pulten. Tror det er sånn at folk ikke kan vippe på stolen, slik at de kan skade seg og saksøke skolen. Sånn er livet i USA.


Maten i dag var veldig god. Til frokost hadde vi pannekaker, med annanas. Høres rart ut men det var veldig godt. Til lunch hadde vi deilig pizza med brødpinner og saus, yummy.


btw folk så litt rart på meg når jeg satt og tok bilder av maten, men jaja, det kan jeg leve med...;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar