lørdag 28. august 2010

Tankini shopping og grillparty

Jeg dro på Targets i dag. Har ikke vært på en butikk på over en uke, og det føltes litt rart. Hjemme i Bergen går jeg jo på skole i byen og har mulighet til å stikk innom butikker hele tiden, så det er litt uvant. Jeg fikk kjøpt meg diverse ting jeg trengte, blandt annet en tankini (todelt badedrakt, altså en topp med bikiniunderdel). Den var litt stor, men tror jeg skal klare å få sydd den inn. Vi skal nemlig dra å bade i morgen, så da trenger jeg noe å bruke, gidde ikke å gå med t-shorte og shorts igjen.

Ellers så spise vi middag på guttedormen i dag. De grillet hamburgere, og vi koste oss inne og ute, men pingpong, og artige samtaler. Syns det er mye bra å gjøre på her, og folk steller i stand mye gøy, håper det varer, selv om jeg tror det dabber litt av utover mot vinteren, når det er så kaldt at man ikke kan gå ut, og sitter innestengt på dormen hele dagen... så jeg får nye dennne tiden mens jeg kan!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar