lørdag 21. august 2010

Skating på skolen og hopping på flytende trampoline

Til tross for at jeg la meg ganske seint i går, stod jeg opp kl. halv 8 i dag. Hadde tenkt å gå ut å skate. Men like før jeg skulle gå ut så jeg at alarmen var på. Vi har alarm på om natten på jentedormen, slik at ingen «inntrengere» kan komme seg inn, og for at ingen av jentene kan snike seg ut. Det har allerede blitt utløst et par ganger, av folk som har komt for seint inn på jentedormen, og siden lyden er relativ høy og ubehagelig, lot jeg vær å ta sjansen på å utløse den. Derfor ble jeg sittende en stund å vente på at folk skulle våkne, mens jeg leste til prøven i kjøreteori vi skal ha på mandag. Etterhvert slapp jeg ut, og da dro jeg ned på parkeringplassen og skatet. Ganske gøy, lærte meg tilogmed et nytt triks.

Kl. 1 dro hele skolen til en av jentene sitt hus nede ved en stor elv. Solen skinte og vannet var kjempe varmt (mye varmere enn i Norge) og de hadde både flytende trampoline på vannet, båt, tråbåt, og jetbåt man kunne henge etter i gummiringer, så det var nok av ting å finne på. Siden vi ikke har lov å bruke bikini her, og jeg ikke hadde klart å gå til anskaffelse av en badedrakt eller tankini, badet jeg bare i t-shorte og shorts, i likhet med de fleste andre norske jentene.
Vi var tilbake på dormen i åtte tiden, og da bestemte jeg meg for å ha litt rolig kveld, og satt og så på TV og snakket litt med de nyankommende jentene. Siden skolen begynner på mandag, kommer resten av beboerne i løpet av helgen, så da bli det en del nye fjes i dag og i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar