mandag 16. august 2010

Førsteinntrykk

For en dag! Utrolig mye nye intykk, vet ikke hvor jeg skal begynne en gang. Våknet opp i en køyeseng, og snek meg ut på badet siden roomaten min fremdeles sov. Tok meg en dusj, og førsteintrykket var ganske skremmende, vannet var iskaldt!!! Men etter en stund ble det heldigvis varmere, og mot slutten måtte jeg til og med skru ned varmen.
Frokosten i dag var interessant... Vi fikk et egg, litt brød (hvor de eneste påleggene var, peanøtt smør og blåbærsyltetøy) 4 forskjellige kornfleksblandinger (alle dynket i sukker) og et stykke eplekake. Kake til froskost, det er noe jeg kan leve med, selv om det sannsynligvis var mer sukker i kaken en eple.
Lunchen var også interesant. Vi fikk Taco, og noe ris greier og en skål med oppskåret frukt. Yummy. Mye bedre en matpakke med tørt brød og svett ost må jeg si.
Vi stakk innom Wall-Mart i dag også. Det var STORT! De hadde så og si alt man kan tenkte på å lete etter.
Siden jeg ikke skal ha noe sport om høsten, hadde jeg en del tid å slå ihjel mens de andre trente fotball og vollyball i tre timer. Jeg og en annen bestemte oss for å dra til en matbutikk, og tro det eller ei, vi fant fanktisk veien. Jeg som ikke eier noe retninsans fant faktisk veien til et sted jeg aldri har vært før. Men må nok gi en god del creds til den ene dreanen som forklarte utrolig bra og skrev ned hele reiseruten for oss:)
Etter det gikk jeg litt rundt på campus og ble kjent med diverse folk jeg traff på, folk her er velig koselig å snakke med, gleder meg til å bli kjent med flere.

Bilde fra skolen, ganske nice:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar