mandag 23. august 2010

Første skoledag og min første jobb

I dag var første skoledag! Selv om det egentlig ikke var noe skole.. de vanlige skoledagene begynner ikke før på torsdag, inntil da har vi bare orientering, bli kjent med folk, og møter i chapel med talere. Ganske chill.
Jeg har fått meg jobb! Min første ordenlige jobb! I kantinen på skolen. Høres ikke så gøy ut kanskje, men tror ikke det blir så ille. Jeg meldte meg frivellig til å jobbe om morningene (siden jeg er A-menneske) og fikk derfor lov å ha ansvar for å sjekke inn folk som kommer for å spise. Så jeg blir betalt 8 dollar timen for å sitte forann pc'en og trykke på diverse knapper. 8 dollar høres kanskje ikke så mye ut, men minnimumslønn i USA er 7 dollar, så det er egentlig ikke så værst betalt.

Arbeidsplassen min;)

Her går folk forbi får å sjekke inn

Ellers så er det fult av mygg her. Overalt. Inne ute, everywhere. Utrolig irriterende. Beina mine er full av myggstik og der kjør utroooolig mye, men jaja, om noen månder er stedet dekket med snø, og vi har andre problemer.
Det regnet faktisk i dag. Skikkelig. Sånn for første gang siden jeg kom hit. Hadde ikke trodd jeg kom til å savne det alltidvarende regnet i Bergen, men ble faktisk litt giret og gikk ut for å kjenne regnet på kroppen, digg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar