fredag 20. august 2010

McDonalds og fest i skogen

I dag dro jeg og Lisa og to amerikanske gutter på McDonalds. Kan jo ikke dra til Amerika uten spise på McDonalds, men bør nok ikke gjøre det for ofte. Som alle andre ting i USA, var maten her mye billigere enn i Norge, og vi snakket en stund, før vi kjørte hjem igjen med musikken på full styrke.
Seinere på kvelden var jeg med på kanskje noe av det merkligste og kuleste jeg har gjort på lenge. Hele skolen var invitert hjem til en av de Amerikanske guttene som bor i byen, så vi hadde fest inni skogen med stort bål, høy musikk og dansing, i mørke natten. Ganske rart og ganske kult. Ble kjent med en del nye folk, og fikk danset litt. Vi kan får egentlig ikke lov å danse på skolen, men siden dette her var hjemme hos en privatperson, fikk vi lov, det det utnyttet jeg til det fulle.
Jeg har faktisk blitt ganske god på å lære meg navn nå. Før hadde jeg gullfisk hukomelse når det kom til navn, men når jeg er her, er jeg veldig obs på å faktisk huske navnene, og da går det som regel bra. Men jeg må inrømme at det av og til er litt vanskelig, spessielt med uvanlige Amerikanske navn, eller koreanske navn jeg ikke ka uttale. Hvartfall hvis det blir 10 av de på en dag.

Har kjøpt meg nytt skateboard i dag. Hadde ikke plass til det gamle i kofferten, så da måtte jeg kjøpe nytt. Er mye billigere her uansett. Og mye bedre forhold for å skate også, helt flate rette veier, i motsetning til Bergen(fjell + brostein + skateboard = funker dårlig)
Butikken jeg kjøpte det i var nyåpnet i dag, så det stod folk i døren og tok oss i hånden og ga oss gratis donuts, så det var bra timing;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar