onsdag 1. september 2010

Spaghetti på brød og Sjekketriks

Hadde en litt dårlig start på dagen i dag. Pc'en på jobben var låst og funket derfor ikke, så da måtte jeg skrive ned ID nummeret til alle elevene for hånd. Følte meg litt dum når jeg satt der og sa: "Hey, can I have your number?" til alle som gikk forbi. Virker som jeg prøver å sjekke opp halve internatet eller noe, men jaja;P
Vi hadde "block-day" i dag, som vil si at vi isteden for å ha en time av hvert fag, har tre fag som vi har i to timer hver. Så jeg hadde to timer spansk, to timer fri, også to timer kjemi. Ganske chill dag med andre ord.
I tillegg fikk vi ID-kortene våre i dag, som vi bruker når vi skal sjekke inn til lunch og diverse. Vi fikk noen midlertidige kort for noen uker siden, men mitt ble vått og revnet, så jeg var glad vi fikk nye i dag.
Ellers så var jeg nede på gutterdormen i hele går og snakket med folk, og så på episke pingpong matcher, funfun:D

Id-kortet mitt


Lunchen i dag, smakte som spaghetti i brød

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar