fredag 17. september 2010

Chapel dance party

Fredag! Endelig! Har gledet meg hele uken, for helgene her borte er alltid gøye og det er digg å slippe skole og lekser for et par dager.
Vi hadde lovsang i "Chapel" i dag, hvor fire gutter spilte og sang. En amerikaner, en koreaner og to norske, så det var ganske internasionalt. De var veldig flinke og jeg kunne de fleste av sangene, så det var koselig.



På kvelden dro jeg, Elisabeth og Trine ned til byen for å få oss lit frisk luft. Tok med skateboardet for at de skulle gå fortere, men det virket litt mot sin hensikt, siden de to andre ville prøve og stå på det, så det ble litt fram og tilbake, med det var bare gøy:)


Skilt utenfor banken. Det er ikke lov å skate der, for hvis vi skader oss på deres eiendom kan vi saksøke dem...:P

Seinere på kvelden, skjedde noe ganske utrolig. Vi hadde "danceparty" i kappelet på skolen. Mitt intrykk var at skolen var imot dansing, men i dag kom plutselig den ene læreren bort og spurte om vi hadde lyst å danse. Først trodde jeg det var et lurespørsmål, men ble nå med inn i kappelet og hjalp til å flytte vekk stolene. Så satte vi på musikk og begynte så smått og danse, og når læreren ikke sa noe, fortsatte vi bare, og etterhvert kom det flere og flere, og pluteselig var vi over 50 folk som danset. Det var sykt kult:D

Begynte med ca 10 folk

Men vi ble snart mange flere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar