torsdag 23. september 2010

Realfag all day long

Nevnte jeg i går at det var digg med norske timer?... tror kanskje jeg tar det tilbake, er utrolig utslitt etter dagen i dag! Hadde først to timer norsk matte, så en time amerikansk kjemi, en time norsk kjemi, mosebøkene, en time amerikansk matte, og en time norsk kjemi også historie. Kan love at 6 timer intesive og vanskelige realfag tar på. Men føler at jeg klarte å henge med sånn noe lunde.

Resten av dagen tilbrakte jeg på guttedormen hvor jeg spilte Settlers. Hadde håpet på å ha litt nybegynner flaks, men vant desverre ikke. Men det var unsett veldig koselig og sosialt:)

Kokken har begynt å lage mørkt brød til oss norske, smaker fremdeles ikke det samme, men det er jo koselig at han forsøker:)



Vi hadde family meeting i går, hvor vi så på film og spiste popcorn, kos:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar