lørdag 4. september 2010

Stjerneskudd og Berg- og dalbaner

Vi dro til Valley Fair i dag, en stor fornøyelsespark! Måtte stå opp kl. 6, og bussen gikk 6:45, så kjørte vi i litt over 3 timer før vi var der. Klarte heldigvis å sove litt på veien, hvis ikke hadde jeg vært helt utslitt ettersom det ble litt seint i går pga av kampen.
Det var veldig fint vær og jeg koste meg masse. Elsker berg & dal baner, synes følelsen du får når du blir sluppet ned og det føles som om magen din fyker opp i halsen din, er noe av det kuleste som fins. Mangen av banene gikk utrolig fort, så det var funfun. Alle spiste lunch sammen i en liten park og vi fikk brus og pizza, yummy.
På veien hjem igjen fikk jeg også sovet litt, og når jeg våknet var det helt mørkt ute. Blir mye fortere mørkt her en hjemme i Norge. Ble sittende lenge å se gjennom vinduet og opp på stjernehimmelen. Utrolig vakkert. Det var ingen trafikklys som forstyrret og her ser man mye mer av himmelen enn i Bergen, siden det ikke er noen fjell som skygger for utsikten. Så til og med stjerneskudd, så alt i alt har jeg hatt en veldig bra dag:)











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar