lørdag 11. september 2010

Daffedag deluxe

I dag har jeg egentlig ikke gjort noen ting, og det har vært veldig deilig. Alle guttene var på shopping i Fargo, så det var bare jenter på campus. De siste helgene har det vært fult opplegg, men i dag var det ingenting som skjedde, så dagen ble brukt på å henge rundt, snakke med folk, og nyte solen. Jeg og noen andre jenter følte vi burde komme oss litt ut, så vi gikk ned til "byen" og kjøpte oss is, som vi nøt på gresset i solen, digg:)
Seinere på kvelden kom guttene tilbake, og de stelte i stand en utendørskino. Utrolig kult, folk satt ute på pledd og bilder, og så på film. Jeg så litt av filmen, men var litt vanskelig å følge med, så jeg og noen andre gikk heller ut i skogen og snakket og tullet rundt med "glowsticks", veldig koselig.

Frokost

Toasten min ble litt svidd...:P

Ben & Jerry iskrem<3



Kokken lagde deilig middag til oss jenter:)

Utendørskino



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar