torsdag 2. september 2010

Playing baskeball and Hide & Seek

En gjeng med folk samlet seg i gamlegymsalen for å spille basketball i går, men siden ballsport ikke er min sterkeste side, lot jeg vær å joine, men ble alikvel med å se på og heie, mens jeg prøvde å gjøre fysikkleksen min. Føler at jeg har tre mattefag nå, fordi vi driver med utregning i både fysikk og kjemi i tilegg til matte. Så tipper kalkulatoren min kommer til å bli utslitt snart.


Lekser! yay...


Seinere på kvelden gjorde vi noe utrolig gøy. Alle jentene kledde seg i svart også skrudde vi av alle lysene på hele skolen slik at det ble helt mørkt, også lekte vi gjemsel! Eller omvendt gjemsel, som vil si at en person gjemte seg også skulle alle de andre prøve å finne den personen. Det var utrolig vanskelig å finne folk når det var så mørkt, og det var temmelig skummelt og. Skolen er ganske stor og med masse forskjellige rom, og alt ble plutselig mye mer creepy i mørket. Spesielt når folk begynte og gjemme seg og hoppe ut forann deg mens de skriker, men still, utrolig gøy:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar