mandag 6. september 2010

Shop till you drop

Vi dro på shopping i dag! Endelig. Er ingen klesbutikker i byen her, så selv jeg som ikke er noe særlig shopping menneske, begynte å bli ..
Vi kjørte i en time for å komme til et kjøpesenter. Ikke akkuratt det største jeg ha vært på, men mye bedre en ingenting. Vi hadde to og en halv time på oss, så det ble litt stress, men jeg klarte faktisk å finne en del. Kjøpte 3 t-shorter, en topp, en shorts, et skjørt, en genser og knestrømper. Så da var jeg fornøyd.
Vi fant i tilegg en skandinavisk butikk der, som hadde masse norske ting. Toro vaffelrøre, vestlandslefse, og melkesjokolade! Som kostet 6 dollar, noe som er veeeldig mye for 100g sjokolade i USA. De hadde også artige t-shorter med: "Uff da" og "may the norsk be with you" skrevet på, eller babyklær med: "burp if you're norwegian".
Etterpå fikk vi pizza som vi spiste på bussen. Har spist en del pizza i det siste, og har absolutt ingenting i mot det, pizza'en her er sykt god.
Etterpå dro vi til en stor sportsbutikk, og når jeg sier stor mener jeg stor! To etasjer, og med et pariserhjul i midten. (hva er greien med amerikanerer og karuseller på kjøpesentre?) Kjøpte ingenting der, men det var gøy å se.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar