lørdag 18. september 2010

Movie watching and Lasagna eating

Som vanlig var lørdagen ganske chill. Fikk gjort så og si alle leksene mine om morningen, så da følte jeg at jeg kunne slappe av resten av dagen. Det var ganske tomt på skolen, siden alle fotballe guttene og jentene var på bortekamp, så vi som var igjen koste oss med å se på film (Nancy Drew) og rusle rundt i byen. Seinere fikk vi spise middag i kapellet mens vi så på film (The shooter).
På kvelden dro jeg og noen andre bort til en park/lekeplass, og snakket og tullet rundt. Begynner å bli bedre og bedre kjent med folk her, så det er bra. Kan navnene på alle som bor her og, selv om jeg ikke kan garantere at jeg alltid utaler de koreanske navnene riktig;)








Hvis du syntes fatene så litt tomme ut er det bare fordi vi ikke hadde fått hovedretten (lasagne) enda;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar