fredag 24. september 2010

Thank God it's friday

Fredag! Endelig er helgen her:D
Jeg og noen andre jenter ble enige om at vi måtte finne på noe gøy, så vi bestemte oss for å gå på kino. Ja, for de har faktisk en kino i denne lille byen... Var ikke så mange filmer og velge mellom, men vi fant nå en romantisk komedie som vi kunne se. Etter å ha fått filmen godkjent av deanene, ringte vi DOC (Drivers On Call), en slags taxi, bare ikke like proffisjonelt eller dyrt. Det koster 7 dollar hver vei, og det er plass til 7 i bilen, så da blir det 1 dollar hver, noe som er temmelig billig.
Det var bare to andre folk i kinoen, så det var ikke det mest travle stedet fredag kveld.
Når vi kom til kinoen fant vi ut at den var på kjøpesenteret! For de har faktisk kjøpe senter her! Finner ut mye nytt i dag må jeg si. De hadde til og med et par klesbutikker, så her skal vi tilbake en annen dag på oppdagelsesferd.
Vi kjøpte popcorn og brus, med gratisk påfyll på begge, noe som hørtes bra ut, bortsett fra at ingen gidder å gå ut midt under filmen for å fylle på med snacks.
Når jeg gikk inn i kinosalen var det første jeg ser Warner Bros logoen, og jeg ropet ut Harry Potter! Og jammen er det ikke Harry Potter 7 traileren. Jeg og de andre ble stående og beundre traileren, og forestilte oss at vi om et par månder kommer til og se den filmen her. Gleder meg!!!!:D



Billetten min, den var kjempe liten:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar