tirsdag 28. september 2010

Future profession day

Ny dad, nytt tema, og i dag hvar det "fremtidige jobb" dag, selv om jeg ikke tror alle kledde seg etter akuratt det de hadde tenkt å bli når de blir stor. Mange av jentene kledde seg opp som hjemmeværende, men baby på armen og gravid mage. Noen kledde seg som ninja, uteliggere, turister og rockestjerner. Også var det en del leger/sykepleiere, buisness folk og sportsfolk ute å gikk. Jeg derimot, kledde meg som en Pokemon trener. De fleste så det og, så jeg fikk en del kommentarer.
Capsen, T-shorten og øredobbene hadde jeg lagt i Norge, også lagde jeg noen pokemballer og festet på belte, og jeg var "good to go".








2 kommentarer:

  1. Awesomeness in its purest form.

    -Q

    SvarSlett
  2. OMIGOSH SUN! Stop emberassing me XD I thought you were gonna be a proffesional quiditchplayer..I guess I didn't know you as much as I thought xp

    -Your dear sister :)

    SvarSlett