torsdag 9. september 2010

Mat, mat, mat

Har shoppet litt både i går og i dag. Var helt tomt for mat på rommet, så jeg måtte til slutt gå ned til byen og kjøpe med meg en litt for, for å unngå å sulte de neste dagene. Det går mest i diverse fullkornskjeks, knekkebrød, nøtteblandinger og vannflasker.
Det metter, er billig og lett å bære tilbake fra byen. Vannet er er drikkenens, men smaker ikke noe særlig, så da spanderer jeg heller 1kr. pr halvliter på vann som smaker godt.
Ellers så har jeg vært på Wallmart to ganger på to dager. Har hatt lyst å dra dit de siste ukene, men det er alltids vanskelig å få folk til å kjøre en, men da to andre jenter skulle, klarte jeg å henge meg på. Og i dag var det 4 deaner som satt og kjedet seg, og omtrent ba oss om å la oss ta dem noe sted. Og siden dette hender veeeldig sjeldent, kunne jeg ikke la sjansen gå fra meg, så da tok jeg en til tur. Kjøpte en del skrivebøker, tegneark, vaskekurv (har kjøpt en fra før, men den bruker jeg som bosskurv nå), kalender og diverse andre ting.
Etterpå stoppet vi på McDonalds og kjøpte is. 1$ for softis med varm sjokolade, yummy:)
Følte at jeg fikk litt vel mye sjokolade, men jeg klager ikke


Lunchen i dag: "taco salad" veldig godt, selv om jeg var litt usikker på hvordan jeg skulle spise den

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar