tirsdag 21. september 2010

Everybody dance now

Dro på dansing i dag! Fikk høre om en danseskole her i Fergus som tilbyr Hiphop timer, så da dro jeg for å prøve det ut. Det var kjempe gøy, ganske anderledes enn i Norge da. Mye mer at man danset selv og improviserte, eller fikk noen bevegelser også la man til ting selv, og diverse, så ikke like mye koreografi som jeg er vant til.
Etter timen snakket jeg med læreren og hun sa at jeg burde begynne på et høyrere parti (advanced Hiphop), så da gjør jeg det. Men hun ville også gjerne at jeg fortsatte på det partiet her også, fordi jeg "fikk klassen til å se bra ut", og jeg kunne ta kurset gratis, så det hørtes jo bra ut. Har lyst å ta begge klassene, men vet ikke helt om jeg kan få deanene til å kjøre meg til begge kursene. Men danselæreren er søsteren til Rachel på skolen som jeg var hjemme hos for litt siden, så hun bor jo rett ved skolen og sa at både hun og søsteren sikkert kunne kjøre meg noen ganger, så vi får de hva som skjer.
Uansett kjempe digg å få danse igjen:D

Var hjemme-vollyball kamp idag, og maskotene våre stilte opp:P ag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar