søndag 19. september 2010

Sunny redder dagen (eller hvartfall matroen)

Når jeg kom ned til frokost i dag var det lang kø og full kaos, fordi hun som skulle sjekke folk inn (jeg jobber ikke i helgene) fikk ikke pc'en til å virke. Kokken prøvde også, men til ingen nytte. Tilslutt tenkte jeg at jeg kunne prøve litt og, og jammet klarte jeg det og. Følte meg ganske stolt da, og kokken var veldig takknemlig, så det blir jo pluss i boken:)
Ble en del filmseeing i dag og, siden været ute ikke var så mye å skryte av. Vi var ca 20 stykker som så på samme film, så det var jo ganske sosialt også.
På kvelden ble det litt siste liten rydding, siden det er romskjekk hver mandag, og det er ikke alltid rommet vårt holder seg like ryddig gjennom uken, så litt oppdatering må til.

I USA har de "drive through" for alt mulig, inkludert minibanker, slik at de egentlig aldri trenger å gå ut av bilene sine


Og hvis du ikke orker å bære handleposene dine ut fra butikken og inn i bilen, kan du enten få en av de ansatte til å gjøre det for deg eller du kan få posene sendt ut på et trasnportbånd, som du kan parkere bilen din rett ved siden av, slik at det bare er å lempe varene dine rett over i bagasjerommet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar