fredag 10. september 2010

Fotballkamp og jentekveld

Vi fikk "appelflapp" til frokost i dag!



Pleier alltid å spise det med familien når vi er i Nederland, så jeg fikk litt hjemlengsel, eller nederlandlengsen, spesielt siden de andre skal dit neste helg, og også til påsken, og for første gang kan ikke jeg bli med:( Men det var uansett koselig å få litt "kjent" mat:)
Det var amerikansk forball kamp i dag igjen, og vi vant! Det hadde pøsregnet hele dagen, så folk var ikke så giret, men når kampen begynte sluttet det å regne og det holdt seg egentlig hele kvelden, så det var ikke så værst. Folk på tribunen hoppet, danset og sang, og vi tok seiern hjem, så da var folk fornøyd.
Etter kampen gikk jeg og noen andre jenter over til en av jentene som bor her, ca. 200 meter fra skolen, for å ha jentekveld med pizza, godteri og film. Så "17 again" som er en typisk "high school hollywood" film, men det var litt gøy å se den nå som vi faktisk har et innblikk i hvordan livet på high school er.
Det var forresten utrolig rart å være i et ordentlig hus igjen, etter å bare ha vært på dormen i en måned. Alle vi norkse var helt: wow...vi er i et hus... Har ikke tenkt over det før, men med en gang jeg kom inn føltes det utrolig digg å være i et normalt hus igjen, selv om jeg trives veldig godt på dormen:)



Iherdige supportere


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar